Collectis Klagomålsbeskrivning
Klagomålshantering
Om du har några frågor om ditt avtal med Collecti, är du välkommen att kontakta vår kundservice på e-postadressen hej@collecti.se eller ring på 08-503 550 30. Det är till denna adress du även vänder dig ifall du önskar att inte motta någon marknadsföring från oss. Vi uppskattar all feedback och vill gärna höra ifall våra tjänster inte lever upp till dina förväntningar.
Skulle du känna att dina bekymmer inte blivit tillfredsställande åtgärdade efter kontakt med vår kundservice, finns möjlighet att framföra ditt ärende till ansvarig för klagomålshantering hos Collecti. Detta görs antingen via det formulär som finns angivet här nedan, eller genom att skicka ett brev till oss med de kontaktuppgifter som anges här.
För en effektiv hantering av ditt ärende, ber vi dig inkludera följande uppgifter när du kontaktar oss:
- Ditt namn och kontaktuppgifter
- Vilken tjänst ditt klagomål gäller
- Datum och tid vilken tidpunkt problemet som ledde till klagomålet inträffade
- En detaljerad beskrivning av problemet
- Eventuell stödjande information eller bevis